عاقا

 

عاقا من عاشق یکی شدم

رفتم پروفایلش بهش پی ام بدم…

عكسش دو نفره بود 
عاشق دوستش شدم o_O

رفتم پروفایل دوستش دیدم عکس دسته جمعی گذاشته با دوستاش

الان نمیدونم عاشق کی شدم ولی حس خوبیه ^_^

زبان درازیزبان درازیزبان درازیزبان درازیزبان درازیزبان درازی

 



نظرات شما عزیزان:

نگان
ساعت7:42---8 مرداد 1398
#####__#_____#____###_________ #_____
_____#__#_____#___#____#________#_____
_____#__#_____#__#______#_______#_____
#####__#_____#__#______#_______#_____
_____#___#___#___#______#_______#_____
_____#____#_#_____#____#________#_____
#####_____#_______###_____#####____
پاسخ:عزززززززیزممممم ♥


نگان
ساعت4:00---8 مرداد 1398

پاسخ: ♥♥♥



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : شنبه 12 خرداد 1397برچسب:, | 13:6 | نویسنده : ترگل |