سلاااااااااااااااااااااااااام

 
سلاااام به وبلاگم خوش اومدین 

 

 

 

من ترگل هستم

 

 امیدوارم از وبم خوشتون بیاد فقط لطفا:

 

نظر یادتون نره

 

نظرات در رابطه با مطلب باشه 


 تبادل لینک داریم ولی فقط با دخترا (لطفا 

آدرستونو در متن بنویسین و با اسم خنده خانه 

لینک کنین )

 

کپی بدون ذکر منبع

.

.

.

.

 

حالا برین خوش باشین 

راستی از صفحات دیگه هم دیدن کنید. 




نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت20:34---8 دی 1396
عاللللللللللللی بود
پاسخ:مرررررررررررررررررررررررسی


Avina
ساعت20:55---24 شهريور 1396
سلاااااام سعی داریم یه چت بسازیم.....عاااا.مااااچ.عاااالی.بد ون دوا.بچه شرا جمعشون جمعه خخ.بیا ضرر نمیکنیااا میخوام شلوغ بشه.میتر کونیممممممم .
http://mohammadtaha.chatovod.com
پاسخ:آها... باشه حتما نمیام


دختر خوب :)
ساعت19:28---11 مرداد 1396
آپم عزیزم
پاسخ:چش


دختر خوب :)
ساعت16:41---27 تير 1396

سلام آجووووووو خوبی؟
چه وبلاگ جیگری داری
به منم سر بزن
پاسخ:چشم حتما میام عزیز



فاطمه
ساعت14:55---2 ارديبهشت 1396
باحال بود
پاسخ:متشکریم


یه دوست
ساعت14:42---20 اسفند 1395
اون دختر بالای قالبت منم دیگه نه؟؟؟؟؟
راستی ایول خیلی خوب میسازیش
پاسخ: ^_^ فدای تو


MohadeseU2
ساعت14:36---13 آذر 1395
سلام اجی گلم خیلی وقته بهم سر نزدی لطفا بهم سر بزن آپم
پاسخ:]چشم


Rvn
ساعت15:07---7 آبان 1395
سلام وبلاگ خوبی داری.تبریک میگم
پاسخ:متشکرم


نگان
ساعت14:13---17 مرداد 1395


داداش علیرضا
ساعت11:53---30 تير 1395
کار آبجی ما حرف نداره . بهترینه . عالیه
پاسخ:ممنون


مریم
ساعت19:25---29 تير 1395
با ثبت لینک خود در سایت رنک بالا افزایش بازید داشته باشید و از همه مهمتر لذت وب نویسی با بازدید بالا را تجربه کنید - برای ثبت لینک خود کلیک کنید :
http://www.seo-link.ir/


زهرا
ساعت14:29---18 تير 1395
افرین عالیه

لاین بلاگ
ساعت13:17---18 تير 1395
با ساخت وبلاگ در لاین بلاگ یک وبلاگ پربازدید داشته باشید ، چرا که لاین بلاگ به صورت اتوماتیک وبلاگ شما را سئو کرده و در رتبه اول گوگل قرار خواهد گرفت

www.lineblog.ir


رقیه
ساعت13:15---18 تير 1395
اجی جونم وب منم از اسم دخترونه به نسبتا دخترونه تغییر کرده اگه میشه توهم عوض کن اسمشو فدات
پاسخ:چششش


رقیه
ساعت22:04---17 تير 1395
بایادتو شروع میکنم خدای عزیز،دختر شیرینی که اینو میخونه،مهربونه و من بهش افتخار میکنم،تو زندگیش بهش کمک کن و کمکش کن که راه درست رو انتخاب کنه،
حالا به ساعت نگاه کن،تا 9دقیقه یه چیزی خوشحالت میکنه،بعداز اینکا این پیام رو خوندی با 15تا از دخترایی که دوسشون داری تو اشتراک بذار،حواست باشه فقط برای دختر بفرست!اگر برای من نفرستادیش یعنی دوست صمیمیت نیستم،حالا من یه بازی برات دارم که از سال 1977شروع شده،زمانی که ابنو خوندی برای 15نفر بفرست و آرزو کن این اتفاقات تو 5روز آینده بیفته
روز اول:بابهترین خبر ممکن از خواب بیدار شی
روز دوم:یه دوست قدیمی رو ببینی.
روز سوم:پول زیادی به دستت برسه
روزچهارم:یه روز عالی برات باشه
روز پنجم:کسی که تو زندگی عاشقشی خوشحالت میکنه
اگر اینو برای دوستات نفرستی برعکس این اتفاقا برات پیش میاد،این زنجیره رو قطع نکن،تا 9دقیقه بعد اینو برای دوستات بفرست،کار سختی نیست،و میبینی که اونا هم برات میفرستنش،باید بهش توجه کنی....


نگان
ساعت10:24---9 ارديبهشت 1395
سلام
امید وارم حالت خوب باشه!
من ازت عذر میخوام
متوجه یه مرز توی زندگی هرکس شدم!
هرکسی درور زندگی خودش یه مرز کشیده!که هر کس بادیدنش تلنگری بهش بخوره و برگرده!
من نمیدونستم ! فکر میکردم وقتی با کسی دوستم اونم یه دوست صمیمی که همه چیز زندگی منو میدونه من هیچ چیزو ازش پنهون نمیکنم ! اونم مثل خودمه
نمیدنم شاید هم تورو با بقیه اشتباه گرفتم
اما فهمیدم که من اشتباه کردم
من مرزهای زندگی تورو ندیدم و ازش رد شم با اینکه هیچ وقت هم توی زندگی تو نبودم یعنی نمیتونستم باشم ... .
حالا که متوجه شدم دیگه هیچ وقت ازت هیچ چیز نمیپرسم و از از چیزایی که شاید آزارت بده حرف نمیزنم
فهمیدم که بخاطر ندونستن این حدو مرزا خیلی وقتا دل تورو شکوندم و حقیقتا من مقصر بودم که تورو مثل خودم فرض کردم
و البته
فهمیدم که بخاطر نبودن توی زندگیه تو !!!و باز هم مثل خودم فرض کردنت دلتو شکستم
اما حالا متوجه شدم سعی میکنم دوباره تکرارشون نکنم !
یادته گفتم یه کسی خیلی بهم دروغ گفت؟؟؟
یه چیز خیلی جالب دیگه هم فهمیدم!! اینکه اون یا هرکس دیگه که در جواب سوال ما دروغ میکه تقصیر ماست!
چون درواقع ما با بعضی سوالا به مرز زندگی مردم حمله میکنیم!!

اگه منو نبخشی اشکال نداره!!! من راحت میتونم خودمو جای بقیه بزارم !میدونم چه دردی کشیدی با اینکه اصلا نشون نمیدی. حالاکه اینارو فهمیدم متوجه شدم که اون چیزی که ته قلبت مونده مال چیه!!! تو میتونی نبخشی ... . من بهت حق میدم
و ازت ممنونم

پاسخ:بی خیال ولی حوصلت تو تایپ منو کشتهههه


yasaman
ساعت21:46---8 ارديبهشت 1395
سلام دوست عزیز..خووووبی؟ وب خوبی داری
موفق باشی
پاسخ:سلااااااااااااااااااااااااااااااام از بازدیدت ممنونم


فری و پری
ساعت16:02---16 بهمن 1394
سلام نازی
این اولین باره که میام تو وبت
ولی باهاله
دوس دارم

پاسخ:پری کیه؟


emo
ساعت17:31---27 دی 1394
دیگه پررو میشی بهت نظر بدم خخخ

emo
ساعت17:14---27 دی 1394
راسی نه اون خوانندش بهزاد لیتو هست

emo
ساعت17:12---27 دی 1394
ممنون از حضورت تو هم منو خوشحال کردیو شاد کردی
پاسخ:


emo
ساعت16:55---27 دی 1394
سلام
وبت عالیه
منم مثل تو عاشق استقلالمو عاشق رنگ آبی
امیدوارم موفق باشی
خوشحال میشم به منم سر بزنی خانومه ترگل
یادت نره تو وبه منم نظردادن یک قانونه


لی نارسیس
ساعت15:41---23 دی 1394
عالیه وبلاگت ترگل جون.
پاسخ:مشکرم نارسیسییییی


ننه قزی
ساعت12:19---21 دی 1394
فدای تووووو

رقیه
ساعت13:46---19 آذر 1394
من تورولینکیدم توهم منوبلینک

...
ساعت16:40---11 آذر 1394
سلام این پیامو امروز تو یکی از وبلاگا دیدم منم بهش عمل کردم.. این پیام مال من نیست ولی بخونیدش: کسی بود که پزشکان ازعلاجش نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دید که در گلویش اب ریخت شفا پیدا کرد ازش خواست اینو به بیست نفر بگه این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.ممنون.

☜`※αѕαв※`☞
ساعت16:57---9 آذر 1394
هـــــــووووے دُنیـــــــا ○•°•

✍مــَــــنو یادِتــــــــه؟

↹✍ هــَــــــمونے ڪـــــِـــه هیشـــــــڪے اَز چـــِـــرتو پــــِـــرتاش و مــــَـــسخَــــــره بـــازیـــــاش...........
اَمـــــــون
نــــــَــــــداشــــــــــت .

✓هــــَــمونے ڪـِـــــه هــَـــمیشـــــه ڪـــُلـــــے اِنـــــــرژے داشـــــــــت ..
✍ هـــَـــمونے ڪـــِـــــه اَز دیـــــــوارِ راســـــــت بـــــــالا میرَفــــــــت....⇧⇧

✍ خـــــــــــــــووو اَگـــــــــــه یـــــــــادِت اُومـــــــــد میخـــــــــواستـــــَــــم بـــِـــــت بــــِـــگم:
مـــــَــــــــــن هَنــــــــــوزم هــــَــــمــــــــــونـــــــ ـجـــــــوریـــــَـــــمممم

•○● مـــــَــــــــــن پیشــــــِـــــت ڪـــــــَـم نِمــــــــــیارَممم ●○•

پـــــــَـــــــــس⇩⇦
بِچــــَــــــرخ تا بـــِـــچَرخیـــــــــــــــــ م


ســــــــــلام دوســــــــــت مـــــــن وبـلاگـــــــــــــــــــــــت عالیه

مـــــــنــــــــــــــــم یه وب زدم خـــــــــــــوش حال مـــــــیشـــم ســــــــــر بـزنــــــــــــــــی عضو انــــــــــــــــجـــــــــــ ـمـــــــن بـشـــی تازه مـــــــیتونــــــــــــــــی پســــــــــتاتم تو انــــــــــــــــجـــــــــــ ـمـــــــن بـزاری حتی بـا فــــــــــــعالیتت درجــــــــــــه دارم مـــــــیشـــی مـــــــنــــــــــــــــتظرتم گـــــــــــــــــــــــلم اینــــــــــــــــم بـگـــــــــــــــــــــــم از این بـه بـعد هر روز بـه وبـت ســــــــــر مـــــــیزنــــــــــــــــم بـا نــــــــــــــــظراتم وبـلاگـــــــــــــــــــــــت و گـــــــــــــــــــــــل بـارون مـــــــیکــــــنـــــــــــــ ـــم


☜`※αѕαв※`☞
ساعت16:56---9 آذر 1394
هـــــــووووے دُنیـــــــا ○•°•

✍مــَــــنو یادِتــــــــه؟

↹✍ هــَــــــمونے ڪـــــِـــه هیشـــــــڪے اَز چـــِـــرتو پــــِـــرتاش و مــــَـــسخَــــــره بـــازیـــــاش...........
اَمـــــــون
نــــــَــــــداشــــــــــت .

✓هــــَــمونے ڪـِـــــه هــَـــمیشـــــه ڪـــُلـــــے اِنـــــــرژے داشـــــــــت ..
✍ هـــَـــمونے ڪـــِـــــه اَز دیـــــــوارِ راســـــــت بـــــــالا میرَفــــــــت....⇧⇧

✍ خـــــــــــــــووو اَگـــــــــــه یـــــــــادِت اُومـــــــــد میخـــــــــواستـــــَــــم بـــِـــــت بــــِـــگم:
مـــــَــــــــــن هَنــــــــــوزم هــــَــــمــــــــــونـــــــ ـجـــــــوریـــــَـــــمممم

•○● مـــــَــــــــــن پیشــــــِـــــت ڪـــــــَـم نِمــــــــــیارَممم ●○•

پـــــــَـــــــــس⇩⇦
بِچــــَــــــرخ تا بـــِـــچَرخیـــــــــــــــــ م


ســــــــــلام دوســــــــــت مـــــــن وبـلاگـــــــــــــــــــــــت عالیه

مـــــــنــــــــــــــــم یه وب زدم خـــــــــــــوش حال مـــــــیشـــم ســــــــــر بـزنــــــــــــــــی عضو انــــــــــــــــجـــــــــــ ـمـــــــن بـشـــی تازه مـــــــیتونــــــــــــــــی پســــــــــتاتم تو انــــــــــــــــجـــــــــــ ـمـــــــن بـزاری حتی بـا فــــــــــــعالیتت درجــــــــــــه دارم مـــــــیشـــی مـــــــنــــــــــــــــتظرتم گـــــــــــــــــــــــلم اینــــــــــــــــم بـگـــــــــــــــــــــــم از این بـه بـعد هر روز بـه وبـت ســــــــــر مـــــــیزنــــــــــــــــم بـا نــــــــــــــــظراتم وبـلاگـــــــــــــــــــــــت و گـــــــــــــــــــــــل بـارون مـــــــیکــــــنـــــــــــــ ـــم


parnia
ساعت17:07---1 آذر 1394
وبت جالبه
به منم سربزن


ROUSH
ساعت4:59---24 تير 1394
chalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam


ܨܓܨ♥♥בפֿـترے اَز جـنـس بآرآטּ ♥♥ܨܓܨ
ساعت14:21---9 تير 1394
سلام خوبی عزیزم وبلاگتو تصادفی دیدم خوشم امد من لیکنت میکنم شمام منو بلنیک ممنون خوشگلم

الناز
ساعت20:58---27 بهمن 1393

چ دخمل ناااازی....


نگان
ساعت18:52---21 بهمن 1393
سلاااااااااااااااااام
خووووووووووووبــــــــــــــ ــــــــی؟
من قال وبمو عوض کردم!
بیا ببین قشنگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:چشم


نگان
ساعت17:16---14 بهمن 1393
گاهی اوقات فکر کردن به بعضی ها…
ناخودآگاه لبخندی روی لبانت می نشاند…
دوست دارم این لبخند های بیگاه و آن بعضی ها را

پاسخ:اوا خاک عالم دارم آب میشم


AmiR
ساعت16:00---12 بهمن 1393
سلام وبلاگ خوبی داری
ممنون میشم بهم سر بزنی و تو هم نظر بدی


نسیم
ساعت17:04---6 بهمن 1393
سلااااااااااام وبت عالیه
قالبش محشره


نگان
ساعت17:03---6 بهمن 1393
ترگلی جون منو لینک کن لطفاااا
تازه اگه اهنگ گذاشتی نمیخونه!
بعدشم بیا وبم قالبشو اهنگشو عوض کردم
نظر یادت نره


نسیم ن...
ساعت15:02---6 بهمن 1393
وای نازی جوووووووون اهنگ وبتووووووووووووو عوض کن اینم میخونه پیچک و پیچک و ... .
پاسخ:باشه ممنون


نسیم
ساعت19:27---8 آذر 1393


____________$$$$$
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$
__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$
______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$
___$$$_$$$$______________$$_______$$$
$$$_$$$$________________$$______$$$
$$$$_________________$$$_____$$$
$$________________$$$_____$$$
$$_____________$$$_____$$$
_$$________$$$$____$$$$
__$$____$$$_____$$$$
___$$_$$$$___$$$$
____$$_____$$$$
__$$_____$$$$
$$____$$$$
$$_$$$$
$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________$$$$$$_________
____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________
______________$$$$$$$$$$$$_______________


♡میترا♡
ساعت11:20---1 آبان 1393
اپم
پاسخ:ok


نسیم
ساعت15:21---24 مهر 1393
چند بار کد اهنگتو وارد کردی؟؟هم زمان 20 تامیخونه!!
شایدم کامپیوتر ما خرابه
پاسخ:شاید کامپیوتر شما خرابه....


نگان
ساعت17:30---13 مهر 1393
سلام گلم تو وب خودم لینکت کردم لینکم کنی ممنون می شم

پاسخ:آدرست کو دختر؟



نسیم
ساعت18:07---12 مهر 1393
وبلاکت خیلی قشنگه اهنگتم خیلی خوشگله دمت گرررم اگه درست یادم باشه اهنگ مورد علاقته نه؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:آره خیلی این آهنگو دوس دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : جمعه 31 مرداد 1398برچسب:, | 10:48 | نویسنده : ترگل |